Almeda benimde 4. Ayımda geçmemişti ama hafiflemişti şimdi 8 aylık olacağım tekrar başladı özellikle kahvaltıdan sonra ağzımda çok kötü bir tat kalıyor geçmiyor gün boyu midem bulanıyor 🥹daha sonrasında yanıyor acı su geliyor valla geçse bitse artık. Çok sıkıldım bu durumdan ama ben hala prilam kullanıyorum bıraktığım an daha da şiddetleniyor kusuyorum hatta.