Dun akşam bir anda sancım başladı. Aman sancı değildir diye diye iki üç saat öteledım;artık dayanamayacagım bagırdıgım noktaya gelınce apar topar acile geldık. Alttan muayene etmek istedıler ama travmam var dıye kabul etmedım. İmza attırdılar. Sonrasında ultrasonda rahım agzıma bakıldı. Nstye baglandm ve duzenlı sancılar vardı. Bebek küçük oldugu için hemen yatış yapıldı. Ciğer gelıstırıcı tedavıye baslandı. Olası etken dogum ıhtımalıne karşı. Bebek su an 2250gr gozukuyor. Ama bu tabloda gene doğum olursa kuvez gozukuyor. İlaçlarla serumla ığneyle sancım baya azaldı. Bejlemeye devam edıyorum. Dualarınızı beklerım🌺