Nurkcy aynısı bende de var hatta az önce kahvaltı yaptım şuan yine hafif çarpıntım var. Bana da EKG çekildi, tansiyon holter takıldı ama bir şey çıkmadı, hamilelikten kaynaklı olduğunu düşünüyorum çarpıntım olduğunda oturup dinleniyorum geçiyor zaten bir süre sonra. Evde tansiyon aleti var çok kötü hissettiğimde ölçüm yapıyorum ara ara takip ediyorum kendimi