Zeynozeyyo suan 40+1 im canım bendede aynı duygular vardı hep hamıle yasıcak gıbı. 2 gundur belıme gecelerı bıcak saplanır gıbı agrı gırerdı doktor normal dedı duzensızdi ztn bgnde doktora gıttım alttan muayene ettı 1 cm acıklık var dedı ama farklı bır muayene ettı sankı doktor kurcaladı aksama kadar hiç bırseyım yoktu merdıven cıktım yurudum ettım tam yatarken anıden sancı geldı sonradanda nişan cnm