Zehouu ben 15. Haftya kadar bulantı yaşadım çok ağırdı su bile içemiyordum ilk başta bana prilam verdiler bir işe yaramadı zofer siye bir ilaç var onu verdiler o bile zor işe yaradı serumlarla falan anca ayakta durup su içebiliyordum ilaç kullanmama rağmen birşey yiyip içemedim ama bana en iyi gelen en azından kusturmayan ilaç zofer oldu . Siz kendinize göre ve doktorunuz ne önerdiyse ona göre başlayabilirsiniz prilam hamileler için günde dörde kadar çıkma şansınız var bana yaramadı ama sizin bulantılarınız nasıl bilemediğim için size yarayabilir detaylı ultrasona falanda girdim şükür bebeğim iyi dayanacak gibiyseniz prilamla idare etmenizi öneririm yine de