Nurgizemm0 34+5 haftamdayım topuklarımı kasimaktan uyuyamıyorum geceleri oluyor genelde kaşıntıya birlikte sık idrara çıkmaya başladım yaşayan oldu mu
PrensesAnnesi- Nurgizemm0 aa hemen hastaneye gidin kolestaz olabilirsiniz karaciğer enzimlerinize baksınlar ciddi bi durumdur daha önce kan tahlillerinize baktılar mı
reisMom PrensesAnnesi- kolestaz ne demek ben de 36+5 günlük hamileyim sol avuc İcim o kader cok kaşınıyor ki ara ara zaten şişiyor da avuclarımı kapatamıyorum bazen ayak altlarım da yanıyor ara ara kaşınıyor sabahları şiş uyanıyorum gün icinde düzeliyor geceye dogru gene şişiyor
Nurgizemm0 PrensesAnnesi- ben geçen sene gebelik zehirlenmesi ve kolestaz sebebi ile 34+2de doğum yaptım ama onda kaşıntı şikayetim yoktu ondan tedirgin oldum
Deletedmom_116 Klostaz olabilirsiniz Eğer yüksekse acilen bebeği aliyolar Haftaniz iyiymiş zaten aksatmayin Allah korusun ikimizde riske girersiniz
PrensesAnnesi- reisMom sakın ihmal etmeyin hemen hastaneye gidin haftanız ileri böyle durumlanda bebek de siz de tehlikeye girersiniz benim görümcemi acilen 35. Haftasında aldılar sezaryene