Meri_yozgat 39+6 olduk ama ne gelen var, ne giden 😁 Yer sildim Halı çırptım Banyo yıkadım maşallah 🧿 diyim Sancım falan hiç yok Umarım 🙏🏻 sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alırız
ElifTzl Meri_yozgat 39+5 ben de cok ama cok stres oldum artik yaaa 10 gun kaldi yoksa sezaryan🥹Genelde 40+larda gelir diyorlar ama bakalim
Meri_yozgat ElifTzl sanki hiç doğuramıycakmışım gibi yaaaaa , artık rahatlamak bebeğime kavuşmak istiyorum.. çok uzadı Bakıyorum 38-39 da normal doğum yapanlar var bende tık yok 🤦🏻♀️😁 allah dileyen isteyen herkese nasip etsin isyan etmiyoruzda ..