Osgecannn KIZLAR BEN 9+6 dayım ilişkş durumum oldu cuma gunu cumartesıde kanamam oldu cok silik kahve kırmızımsı doktor ıgne ve progeston verdi ama cok korkuyorum düşük riski var dıye napmam lazım yaşayan varmı cok korkuyorum
bebitomom Osgecannn aynı haftalarda benim de olmuştu doktorum progestan hap verdi sadece sakin ol stres yapma geçiyor Allah’ın izniyle uzanıp ayaklarını yukarı kaldır çok hakarete etme geçer
Esradnr Osgecannn dinlenin bolca bir iş yapmayın ayağınızı kalp hizasında yukarı kaldırıp uzanın, moralinizi yüksek tutun stres ve üzüntüden uzak olun ilişkide olmasın kanamanızı kontrol edin artarsa doktora gidin dua edin bolca. 🙏🏻
Esrafatih01 Osgecannn benim 5 haftalikken başlamıştı günde iki defa progestan kullaniyordum. Ve düşük riski geçene kadar ilişkiden uzak durulmali