Mrry 13-14 haftaluktan başladım halbuki yağlamaya kayısı yağı hindistan cevizi kantaron yağlarını vazelin sürdüm şimdi sadece zeytinyağı ve vazwlin kullanıyodum ama iki üç haftadır çatkamaya başladım bende acıdığını duymadım pek kimseden ama benim çok acıyo ve kaşıntıdan uyuyamıom bile çok fena :( hindistancevizi yapı ve kantaron alcam yarın bidaha denicem bakalım