newmomm_ 2 gün sürmüştü benim ama bir pedi dolduracak kadardı, ultrasonla alttan bakıldı direk kese normaldi kanama alanı yoktu, doktorumda bu haftalarda normal olduğunu söyledi.
Yani şöyle bişey var bebek sağlıklıysa kanama olsa bile tutunuyor illaki, ama sağlıksız bir gebelikse ne yapılırsa yapılsın fayda etmiyor düşüyor.
Bu gebeliğimden önce bir kimyasalım, birde kürtajım var.
O yüzden streslenme, moral çok önemli 🫶🏼🫶🏼