Cey53 Hanımlar genel temizliği kaçıncı haftanızda yaptınız, o kadar çok üşeniyorum kiiiii 🙈 camlar, perdeler, halılar, dolaplar ohooooo 🥴🥴
Eluf Cey53 ben 35 de yaptm 38 tekrar yaptım genel temizlik suanv39 oldum pencere kapi zaten her hafta yapiyom heryeri silip temizliyom her hafta yapiyom
ISILTAN Cey53 Merhaba :) 30.Haftamda temizliği yardımcı abla çağırarak yaptırdım . Halılarımı yıkamaya gönderdim . ( Hem halılar hem abla azcık pahallıya geldi fakat hem hamileliğim riskli geçtiği için hem hamilelik öncesi ameliyat geçirmiştim gerçekten profosyonel temizliğe ihtiyacım vardı ) Kalanı eşim ile halledeceğiz Allah izin verirse . Temizliği halletmek istedim son zamanları rahat geçirmek için :)
Merve0227 Cey53 Yap yap daha çabuk doğar tecrübe konuşuyor 😆her gün yer süpürüp sildim yoksa geleceği yoktu 😆
Cey53 Eluf maşallah ya nasıl yapıyorsunuz ben camları silecek hiç takatim yok bir abla çağırmayı.dusunuyorum 🥴