Masell bende öncesinde de ağrı oluyordu boynumda fıtık ve düzleşme var onun ağrısı bele sırta vuruyordu doğum yapalı 5 sene oldu hala aynı şekilde yani ilerleme yada azalma olmadı dr a gitmedim ihmal ettim hep. Bence bu bel konusunu dr unuza danışın durumunuzu anlatıp. Ikınma konusunda da neden olmasın ki zaten cihaza bağlı oluyorsun ve sancı görünüyor dr ne zaman ıkınman gerektiğini söylüyor zaten hissediyorsun da ben hissettim karnımda toplanma oluyordu. Doğumu falanda hissettim çok güzeldi🥹 sadece en ufak bir acı bile hissetmiyorsun🙂 ikinci ıkınmada doğurdum çok kolay oldu benimki. İlk ıkınmada da çıkardı ama yanlış yapmışım yani bilmiyordum nasıl ıkınıldığını😅 dr kabız olmuşsun ve çıkarmaya çalışır gibi güçlü ıkın durma hiç dedi 2.de dediği gibi yaptım ve oldu🥰