GulUmut bende Doğum yapalı 15 gün oldu bebeğim 4020 kilo 53 santim doğdu. İyili normal yapmışım diyorum ama vajina genişlemesinden bende korkuyorum benimde 4 kesi dikişim 1 tanede içerden dikişim var inşallah bi sıkıntı olmaz ben kendimi kasmadım çatım basık olmasına rağmen