beniminikuzum08 Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı 27+3 deyim doktor bebeğin suyu azalmış dedi nst ye aldı nst normal çıktı haftaya tekrar kontrole çağırdı böyle bir durum yaşayıp beneğini sağlıcakla kucağına alan oldu mu?
sevilya1991 Benımde 28 de azalmıstı. Sonrasında baya su içtim özellıkle havuc suyu. Armut yedım. Su an normal gozukuyor su oranım. Cok cabuk artıyor su. Bıraz üstüne düşün guzel sonuclar alırsınız🌺
beniminikuzum08 sevilya1991 işte benim aksi birde şekerim çıktı havuç şekeri yükselten bişey ama mecbur içicem attık şekerde bebeğin duyu çoğalır benim ki azalmış şaştım kaldım rabbim sonunu hayır etsin inşallah
Eymenmoms Oğlum 5 yaşına girecek hamileyken suyu az demişlerdi bol su iç su içmeye gayret ettim bi sorun yaşamadık
Eymenmoms beniminikuzum08 yani bnmkide sizin gibiydi sanırım 20 haftadan sonra oldu bol bol su iç dedi