bsrguneri03 Bebek çok hareketli oluyor ve kasılma oluyor genelde bel bacak ağrısıda olir deniliyor ama herkeste farklıymış bunu anladım ağrın şiddetli seni hareket ettirmeyip iki büklüm hale getiriyor en azından bende böyle oldu ve bebek hareketiyle birleştiğinde iki katı sancı cekiyorsun nst de 40 50 nin üstünde sancı olmasına rağmen açılma yok diye bekletildim buscopam verdi ve günde 9 tane hap yutuyorum sanırım enfeksiyon tetikliyor doğumu bana 3 4 hafta daha tutmaya çalış içinde dediler nasıl olacaksa küvezde 1 günü anne karnında 1 saati dediler