asya2425
Bende kullandım..Bir kutu bitirmiştim..ikinciyi siparis vermiştim..ikinciyi biraz kullandıktan sonra çok şükür gebe kaldım..ama gebe kalmamın sebebi bu muydu orasını Allah bilir..yorumlarıda iyiydi..bizde eşimle çok araştırdık evet içeriği temiz ve tüp bebek tedavisinde kullanılıyormuş..bir kadın doğumcuyada sormuştum oda kullanabilirsin demişti..ben hem içeriği temiz hemde bende aşırı kuruluk olduğundan biraz en azından jel görevi görür dedim..çünkü hem çocuk istiyoruz hemde kuruluktan dolayı piyasadaki spermi öldüren jelleri kullanmamak için bunu denemiştik…Ama ben bu sayede gebe kaldım gibi iddialı birşey diyemem orasını bir tek Allah bilir..çünkü bir paket bitirdim olmadı,ikinciyi kullandım belkide o an tutacağı vardı…Elbette tutana kadar kullanmaya devam edin inşallah güzel haberler verirsiniz bizlere 🙏😊 stres yapmadan,en önemlisi bebek olsun diye değil,cinsellik yaşamak için ilişkiye girin..Yumurtlama testleri elbette önemli ama sizler düzenli ilişkiyi girdiğiniz sürece kesinlikle “düzenli ilişki diyorum” o yumurtlama günlerini zaten boş geçirmemiş oluyorsunuz…Doktor bana hep bunları dedi..hatta kızıyordu bana,testleri filan bi köseye at ya,zaten bu mantıkla ilişkiye girersen olmaz..stres insan vücudundaki hormonları öyle bir etkiliyorki dedi..Ve ben stresli olduğum,bebek icin ilişkiye girdiğim aylarda değilde,artık biraz saldığım,bu ayda tutmaz heralde deyip rahat davrandığım ayda tuttu çok şükür..Bakın araştırmalara göre tüp bebek tedavisinde en çok tutma oranı ebeveynlerin artık bebek düşüncesinden vazgeçtikleri dönemde oluyormuş..yani kafaya takmayıp rahat davrandıkları anda tutuyormuş..tabi benim gibi “hadi artık çocuk yapın,yeter artık,ne zaman torun sevecez,niye bu ayda olmadı,hemen doktora gidin” tarzı konuşmalara maruz kalıyorsanız diye kendi yaşadığım psikolojik durumdan sizede belki ilham olur dedim..biraz uzun yazdım kızlar kusura bakmayın😊
Melike3435