Rabia_91 Kraft anne yanı aldık, odasına da montessori aldık ☺️ 9 aydan sonra odasını ayırmayı düşünüyorum.
Dipsi988 En kullanıslısı park yatak Yavrulu yataklar o ahsap olanlar cocuklar Ayaklanınca düşüyor üstünden en ıyı park yatak cocuk yasında da olsa ayaklansada yataktan cıkamıyor. Park yatak en buyuk kolaylık
Arenkus_34 senaeldemir çok büyük bunun yerine daha uygun bir anne yanı akıp çocuğuma oda kurmak daha mantıklıymış
senaeldemir Arenkus_34 çocuk odamda tek kişilik bazam var o yüzden oda yapmak istemedim yanımdan ayırdığımda da bi süre kullanırım diye böyle tercih ettim ben
Alipoyraz nefessmommm büyüyen beşiklerden asla almayın pişman olursunuz ☺️ Karyolaya çevirdiğiniz zaman kullanışlı olmuyor yani benm ablamda dahil alan kişiler beşik kısmından sonra kullanamayıp değiştirdi hep
Alipoyraz Geldefor park beşik taşır ama onların içinde verilen döşekler ince oluyor kilo ağırlaştıkça bebeğe ince gelir döşek. Ekstra değiştirirseniz yatagını 3 -3,5 yaşa kadar yatabilir
Ranakzrn nefessmommm ikeadan besik ve anne yani besik almayi düsünüyorum abartili modaller hosuma gitmiyor dümdüz sade modeller daha hos o yüzden ikea❤️
nurbanu-y nefessmommm odası için montessori tercih ettik ölçüleri oldukça büyük olduğu için uzun süre kullanırız. Onun dışında bir de anne yanı aldık kendi odamız için
cagla9094 Hira22mehdi evet ben de o yüzden tercih ettim park yatağı her gün salona taşıyamam bu salonda durur diye düşündüm
Etkinmhmt nefessmommm biz bu tarz bisey aldık kullanışlı oluyor bunlar ilk bebeğimde de böyle bisey almıştım
Mutluanne68 nefessmommm valla ben bi beşik aldim 4 de onla buyutum 6 aydan sonra beşik işini kesiyorum ben yer yatag yapiyorum ama beşik konusunda buyuk beşik önermem ben illk oglumda aldim rezilik cektim resmen giçir giçir uyacag varsa da uyumazdi bebegim daha narin daha kucuk bir şey öneririm hep oda dan odaya da taşina bilen
Zeynneepp Suheda_4406resul ahşap beşik konusunda kararsızım kullanışlı olmaz diye tedirginim mobilya beşik ile arasında kaldım uzun süre kullanabileceğim anne yanı tarzı beşik almak istiyorum acaba herhangi bir tecrübeniz veya bilginiz var mı?
Suheda_4406resul Zeynneepp 0-6 yaş ahşap besiklerde var onlarda gayet kullanışlı ahşap tercih etmezseniz mobilya besik alabilirsiniz
Rabissssscee nefessmommm odasına bunu koyacağız (arkadaşım taşınacak yeri yok bize verecek) Anne yanı içinde Elele Madre Anne yanı park beşik sipariş verdim az önce ☺️