Ozoooo
Merhaba ❤️ ben de fatih demirciye gidiyorum çok da memnunum aklımdaki herşeyi uzun uzun cevaplıyor çok içime sindi. Aynı zamanda Ankarada perinatologla da ilerliyorum 2 doktor takipliyim. İnovada Ayşen hocaya gittim evet çok güler yüzlü ve çok anac bir kadın ama hem eli çok yavaş hem de ilk haftalarda kanamam oldu beni çok korkuttu günahını alamam belki gerçekten korkacak birşey vardı sonradan düzeldi bilemem ama sonda hemen kendi doktorum fatih beye gittim içimi rahatlattı o yüzden onda devam ediyorum. İnovanin dini imanı para 😅