deletedmom734 sizi korkutmak istemem ama aylarca bobrek agrısı çektim acillere tasındım son zamanlarda ateşim aşırı yükselmeye basladı meger sag bobreğimde büyüme ve enfeksiyon varmış. 26. Haftada stent taktılar böbreğime suan 34 deym lütfen iyi bir ürolaga görünün. Bobrek konusunda cok hassasım anneler bilgilensin diye yazıyorum her bobrekle ilgili postun altına :(