Yenihamiss96 Aden ismini düşünüyorum bazı yerlerde cennetten kovulan kabin anlamına geliyor diyor bazı yerlerde ise cennet bahçesi anlamına geliyor yazıyor sizce hangisi bilen var mı
fizikcianne Yenihamiss96 gerçek anlamı kötü diyorlar biz vazgeçtik. İyi bile olsa sonuçta iyi anlamı olduğunu da kötü anlamı olduğunu da biliyoruz o yüzden riske atmadık
Mom-babyyy Yenihamiss96 anlamı önemli tabi ama ben çok sevdiğim için bide farklı olmasını istedim diye kızımın ismini Aden koydum anlamlara bakarsan kuranı kerim degeçen çoğu isim kötü anlamlı ama herkes koymuş sevdiysen koy ben sevdim diye koydum
Hamileanne Yenihamiss96 benimde kafamı karıştıran bi isim beğeniyorum ama anlamından dolayı tereddütteyim
LeyllS Yenihamiss96 kızımız olsaydı en çok koymak istediğimiz isimdi. Fakat 3 farklı hocaya danıştık hepsinden de konulmaması gerektiğini duyduk. İçiniz rahat edecekse koyabilirsiniz fakat bebeklerimiz isimlerinin anlamlarını taşıyorlarmış.
Birannis Bende cennet bahçesi olarak biliyordum hatta cinsiyetimiz kiz olursa koyarım diyordum kötü anlamı olduğunu ilk kez ogrendim
Deletedmom_43 Aden ismi Kur’an-ı Kerim’de (Hud Suresi 60. Ayet ve Necm Suresi 50. Ayet) geçmektedir ve Aden ismini koymak caizdir. Aden ismini sevmiyorum ama arapça kökenli diye biliyorum. Aden ismi, anlam olarak; “cennet bahçesi” anlamına gelir. Ayrıca, terimsel anlamına göre, biyolojik açıdan; salgı yapan organ ve bez anlamında kullanılmaktadır. Aden, bunların yanında, Yemen’deki bir liman şehrinin de adıdır. Aden isminin kökeni, Arapçadır.
Mom-babyyy Esved ben hiç sormadan koydum ki bilsem yine koyardım bence anlamlara pek yuklenmemek gerek 😂
__mom1 Benim kocam bulduğum tüm isimler için fetva hattını arıyor 😃 baya yardımcı oluyorlar hatta fikir de beyan ediyor dinen caiz ama kullanımı zor olur falan diye 😅😅 arayabilirsiniz adamlar geceleri bile hizmette helal olsun yani