Papiiii açıkçası sancı gerçekten çok zor. Doğum esnasında gerçekten acı yok sadece basınç hissediyorsun ama acı çekmiyorsun. Ama sancı gerçekten süründürüyor duvarlara vurdum kendimi Allah herkese kolaylık versin ama bittiğinde gerçekten vücudunda iğne ucu kadar sızı kalmıyor kuş gibi oluyorsun