Sahdormommy bende öyleyim migrenim var mutlaka iki güne bir baş ağrısı çekiyorum hemde öyle böyle değil ağrı kesici kullanmıyorum gebeyim parol dahi içmiyorum karanlık bı yerde yatıyorum buz falan koyuyorum öyle hafifliyor son tekrardan başlıyor geçmeyecek galiba😶