Baby_is_loading Bugun bir kere olsun bebegimin hareketlerin hiss etmedim.2-3 gundurde cox az hiss ediyodum Cok zaiflamisdi hareketleri.bugun sol yatdim cikolata yedim hatta karnimo bile salladim ki belki bi terpenis ola amma yok ya tik yok.o kadar uzgunumkoi.bisey olurmu bebeyime ya.vallahi 19-20 haftaliginda hatta icimde tekmelerinden duramiyordum simdi 22 yim valla sanki 15 haftalikdaki durumdayim.bisiy olurmu diye cok korkuyorum.ne yapsam hiss ede bilirimv
deletedmom734 Baby_is_loading karnını doyur tatlı birşeyler ye karanlık ve sessiz bir odada sol yanına yat elini çıplak karnına koy hareketlerini bekle en az 1 saat kadar ancak haftana göre hergün hissetme gibi bir durum olmaz daha çok erken