İyi akşamlar, ben 4+5deyim bugün doktora gittim dün kahverengi lekelenmem olduğu için vajinal yolla kese oluşmaya başlamış ama daha tam oluşmamış dedi. Beta değerim 1 mayısta 316 idi bugün 1342 geldi. Progesteron istedi doktor oda 9.8 çıktı. Çarşamba gününe keseyi görme ihtimalim var mı acaba?