Dün aksam atmıstım biliyorsunuz testimi adetten bir gün önce hafif çizgi cıkmıstı test verdim 3.84 cıktı bugun yani 12 saat sonra yine test yapayım dedim böyle cıktı

Bu sefer farklı markanın testini aldım dünki yanlıstır diye buda silik çizgi cıkardı nasıl oluyorsa bu kadar düşük betayı çıkartıyor anlamıs değilim