Mss19 3. ay kullandım folik asit ben braktrdi decavitte kullanıyorum simdi sadece 3.lu tarama istedi benden 2. Li çok iyiydi riskim acayip.dusuk..detaylıya gidicem direk 1.5 ay sonra özel hastanede.. o yüzden yaptirmicam bu sürede ilaç falan vermesi lazmmi doktorumun 23. Haftaya geliyom dtaylida önden gidiym ben