Eldgrn 123k321 son ayda çatladım 37yi geçtim salak gibi seviniyorum oh 1 tane bile yok diye bir anda bir çatladım seç beğen al şimdi
Agg0207 123k321 37. Haftada karnim bir gecede catladi heryeri ne kremler sürdüm ama gebelik ilerledikçe çatlıyor
nur_bebek34 Bende 31 e kadar çatlak yoktu seviniyordum sonra bir baktım çatlamıs , dün yine çatlamıs baya olmuş yani çok üzüldüm hemen her gün yağ kullanıyorum korkuyodam