Beybisii benim de ultrasonla baktı ve gördü doktorum biraz aşağıda dedi ama acilman yok sıkıntı değil dedi 16 haftaliktim o zaman şimdi 19 oldum çok şükür bır sıkıntım yok ilk çocuğum çok hareketli oyuzden aşağıda olabilir dedi çevrem açılma yoksa ve çocuk kanala girmedikce çok sorun olmuyor doktorum zamanla yukarı çıkar dedi