Dsb benim az az saat gece 12den itibaren gelmiş ben anlamamışım. Saat 2de fark ettim ağrım filan yoktu. Doktor saat 7de gelin hastaneye dedi. Gittiğimizde 3cm açıklık vardı. Az az hep gelmeye devam etti, nişan filan gelmedi. Saat 14e kadar hiçbir ağrım olmadı. 14te ağrı başladı 16da bebeğim doğdu. 37+4te. Sizinki de geliyor bence, sağlıkla gelsin😇