3babymom Tazeeeanneee123 ya burda yazılanlara değil de Doktorunuz tecrubeliyse ve cihazı iyiyse rahatlıkla guvenebilrsiniz
Tazeeeanneee123 3babymom erkek dedi hatta demedi direkt kağıda yazdı zımbaladı verdi 2li taramada bakan farklı bir doktorda bu kendi doktorum değil o yüzden emin olamadım🙈
3babymom Tazeeeanneee123 hmmm anladım bilemiyorm o zaman kendi doktorunuzds muayene olunca sorun baksın o da erkek derse kesindir farklı bişe derse üçüncü bı Dr gitmeniz lazım 😂
Ask-bebegim Zehra_25x bizede tahminde bulunurmusunuz 
RUkyb Zehra_25x https://www.hizliresim.com/supsbf9 Ya bana da tahmin de bulunabilir misiniz 12 haftalık 😍
Ask-bebegim Zehra_25x hayırlısı inşallah merak ediyorum beklemek nekadar zormuş teşekkür ederim bacım
Zehra_25x Sahdormommy genelde yuvarlak yada silindir elips seklinde olursa erkek oluyor ama sekilsiz oldugunda kiz