Bizim şark görevimiz var bu sene haziran bitişi gibi gitmek gerek benim doğumum haziran on yedi olucak kırkı çıkar çıkmaz eşim yer bakıcak tutacak orda sonra beni alacak diye konuştuk ama kaynanam bizle kalır bebek çok küçük üç aylık olsun en az öyle gelir diyor biz Şırnak düşünüyoruz şark yerini yani bebek gerçekten yolculuğu kaldıramaz mı ben isteniyorum hiç kimsenin yanında kalmak insanın evi ve düzeni var uçakla yolculuk mu yapsam ?