minik-2610 öncelikle herkesde farklı. Bende misal akşam sağımdan bir sancı girdi durdu o kadar. Uyudum uyandım sabah yavaş yavaş sancı girdi ama adet sancısı gibi de değil çok farklı birşey. Sanki rahmini çekiştiriyorlar. Böyle rahatsız edici bir ağrı. Aslında anlatılması çok zor bir hiss,ağrı. Şöyle söyliyim,sancı geldiğinde doğuracağını anlayacaksın öyle farklı bir ağrı. Ben yalancı sancı çok çektim ilk hamilelikte,şimdi de çekiyorum,ona rağmen anlamıştım doğurduğumu