Bebito_56 dün geceden önce yazsaydım eğer yol ufak ufak arada batmalar oluyo hemen geciyo falan dersim ama dün gece sağa yatmıstım acıyla bi uyandım neremin acıgdğını agrıgını çözemedm bile belim karnım her yerim agryo alt tarafım batıyo sancı giriyo dogrulup yataktan kalkamadım karnım setleşmiş oğlum toplanmıs sağ göğsümün altında ittirip duryo taş gibi evde tekim napıcagmı sasırdım gece beste kalkıp yürüdüm bsyleler yaptım anca gecti biraz uzun oldu ama korktum yazmak istedim kusura bakma 🥺🥺