Kizlar mrb.
Iki ay sonra dogumum var kismet olursa. Merak ettigim seyleri aklima geldikce soruyorum boyle.
Hastane cantami hazirlarken farkettim puseti.
Puset icine dogru egik duruyor. Yani dumduz degil , bebekarabasinu yatirdigimizda dumduz oluyor puset oyle degil.
Bebek yeni dogdugunda hastane ciksiinda veya kontrollere giderken icine dogrudan koyuyor muyuz?
Icinde kendi minderi var ama yine de duz degil anlatabildim mi:)
Battaniye carsaf yastik birsey koyup uzerine mi bebegi koyuyoruz ama bu durumda kemeri takamayiz zaten.. yani ilerisi olur da ilk hastane cikisi ve ilk kontrol haftasinda ozellikle endisem.
Birde ben parkyatak aldim yanimda uyucak, ama refli yatagi almadim, 30drc egik olursa daha iyi diyorlar bogulma riskine karsi,gece uyurum duymam diye endiseliyim. Hani yan yatiriliyomus bunu ogrendim ama sirt ustu durumunda reflu yatagi almali miyim?
Yoksa duzkafa yastiklari da yeterli mi?
Tsekkurler muckkk hepinize