Betuladlvc Arkadaşlar 37+6 dayım çatı muayenesi oldum ve hemen olmamakla birlikte 2-3 saat sonra birazcık kanamam oldu. Endişelenmeli miyim? Doğum başlamış olabilir mi? Yoksa sadece bu muayeneden ötürü ve endişelenecek durum yok mudur? Şimdiden teşekkürler 🙏
Eluf Betuladlvc bende oldum aynisi canm az bisey geldi sıkıntı yok ama aşırı çoksa dr git az sa bisey olmaz bnde ayniym
Esrafgn 2 hafta önce oldum rahim ağzı uyarıldığı için leke şeklinde gelmesi çok normal :) bende olduğumda çok korkmuştum fakat 39+2 olduk hala gelmedi bebiş