defneveannesii_ 21+5 haftalık hamileyim. Bebeğimin hareketlerini pek net hissedemiyorum gün içinde, hissettiğim zaman da genelde hep kasık bölgesinde hissediyorum. Karnımın altında kasığımda oluyor hep kıpırtı tarzı şeyler. Bu durum normal mi? Korkuyorum biraz.🤫🤫
Havvaca defneveannesii_ o haftalarda benimde öyleydi kasıkta batma vardı Dr 23 24 gibi bebek yukarı çıkar rahatlarsın dedi dediği de oldu şu an 26+6 kilosu da olmasına rağmen 20 21 deki Kadar zorlamıyor
Semanur0902 defneveannesii_ normal canım endişe etme hiç şuan aşağıda olduğu için o bölgede hissedersin. Biraz rahat oturmaya özen göster sadece zamanla yukarıya çıkar 🥰
defneveannesii_ Havvaca Benim de oluyor arada kasıkta batma, onun için doktorum progestan fitil yazdı onu kullanıyorum. Tedirgin oluyorum ben de aşağıda hissedince🫣
Havvaca defneveannesii_ ben hiç öyle progestan falan kullanmadım canım. Çok şükür düşük tehlikem olmadı hiç o konuda bilgim yok ama 24 den sonra çok rahatladım onu söyleyebilirim
defneveannesii_ Semanur0902 Ah çok teşekkür ederim💕 Hep sırtıma destek vererek rahat oturmaya çalışıyorum🥰
Adapte34 defneveannesii_ sağlıkla gelsin minnoş 😍 benim kızım bu haftalarda göbek etrafındaydı ama bu hep kasıkta rahatta vermiyo şimdiden 😂
defneveannesii_ Adapte34 Oy amin inşallah, senin de sağlıkla gelsin minik kız💖 Benim de gün içinde pek hareketi yok sanki ama olduğu zaman da kasıkta hissediyorum hep🤗🙈