_myzeynepsmile__ 3 sezeryan oldum
1 ve 2 çocuğun arası 4 yaş
2 ile 3. Arası 7 yaş
İkisi zor üçüncü daha iyi geçti
Heralde uzun zaman geçtiği için
Korkma herşey gelip geciyo kendine cesaret ver motive ol
Ben ağladım sizladim korka korka zehir ettim bir sekilde geldi geçti bitti
İnşallah güzel geçer seninki de 🌸iyileşme süreci de 1 haftaya kadar zaten toparlaniyosun hani önemli olan bol bol yuruyus yapmak