Ben eşimle evlenmeden önce böyle dilek dilemiştim olurda Yakup ile evlenirsemm ve oğlum olursa adını Yusuf koyacam die dileğim gerçek oldu o yüzden Yusuf bırakacsm ek olarak yanına bir isim ekleyecem Yusuf Asaf 😄🤗🤲 aynı zaman kardeşimin adıda Yusuf eşim pek istemiyor ama ben dileğim gercekleştirmek istiyorum bu arada yusufflar Gerçekten çok isminin hakkını veriyor hem sakinler hemde çok yakışıklı oluyorlar kardeşim aynen öyle bakalım benim bebeğim kız mı erkek mi olacqk ☺️