Zynpdur ben ikinci doğumumu sezeryan yaptım genel anestezi ile yap normal doğumdan cok daha kolay ve daha rahat beni hep korkuttular ameliyattan sonra kalkamıyosun karnın hep sancıyo vs vs hiçde öyle bir şey olmadı sezeryan oldğum günün akşamı tek başıma kalktım 2 gün sonra eve geldim ve evde gelen giden hep ayaktaydım ve titiz insanım iş yaptım dikişlerimde iltihap vs toplamadı notmal doğumda dikişler daha çabuk enfoksiyon kapıyo