Szzs ilk dogumumda dr hastaneden korae takmadan cikarmadi ilk baslarda sıktı agritti ama sonrasinda korsesiz ayaga kalmayi kendim istemiodum hem toparladı hem hareket ederken agrim olmuyordu 😊😊 butun bi korseydi sık lastikli gigus altından popoya kadar tutuyordu mini etek gibiydi yukardan asagi indoriyirdum memnundum ama simdi 5.5 yil gecmis ustunden daha iyileri cikmistir onalrdan denemek istiyorum 24 haftalik hamileyim de 😊 2.gebeligim bakalim kullannan varmi bziede fikit olsun iliseyim surda bekliyim 😁😁😁😁