Bende 30+4 deyim ikinci hamileliğim oğlumdan dolayı sürekli dönüyorum. Oturup kalkmak zor oldu artık geceleri yatmak desen çile. Bi sağa dön bi sola bebekte sürekli o tarafa geliyor kenarlarım ağrıyor. Karnım desen çok aşağıda bacaklarım pelvik kemiklerim ağrıyor, biraz iş yapsam ayakta kalsam bebek baskı yapıyor aşağıya. 11 kilo aldım bu arada