bdenerigokce Merhabalar kızlar, daha 10 haftalığım ama sanki nefes alırken zorlanıyorum ya da nefesi zor aldığım için bana öyle geliyor, doktora gitmeli miyim, önemli mi?
Rumirum Bende ilk 3 ayda nefes alamıyodum cam önünde yaşıyordum resmen bazı gebelerde bu durum olabiliyormuş hamileliğe alışınca geçiyor merak etmeyin bdenerigokce
Banusametailesi bdenerigokce canim son aylarda yandın sen o zaman biz 8 aylik olduk gece kafamın altına 4 tane yastık koymadan uyuyamıyorum şimdilik yastık sayısını arttırmayı deneyebilirsin faydası oluyor
Rumirum bdenerigokce yok yok endişelenmeyin oluyor öyle şeyler vücut adapte olmaya çalışıyor kolay değil içinde bi insan büyüyo anatomin değişiyo 😊
Ahenq Bende öyleyim ama hiç hamileliğe yormamıştım şuan 12 haftaya girdim sanki bikaçgündür daha iyiyim zamanla geçiyo sanırım
bdenerigokce Banusametailesi otururken daha kolay nefes aldığımı farkettim, bu yastık işini bi deniyim