Nefes darlığından dolayı horluyorum eşim diyordu ama inanmıyordum taaaaki kendi horlamama uyanana kadar 😂😂 aşırı nefes yoksunluğu çekiyorum çünkü oksijen ölçümüm hep çok iyi çıkıyor ve inanın kilo dahi almadım. Gebelik çok Farklı bir süreç yaaa gerçekten çok şaşırıyorum