Salihabrkt aalparslanaselll Normalde 3 Şubat demişti doktorum ama gelişimi 1 hafta önden gidiyormuş biraz geri aldı tarihi🤭
Dalklncebru Selmaa-00 en önemlisi sağlıklı olması biz sadece tahmin yapıyoruz bildiğimizden değil sağlıcakla gelsin prens cinsiyetini öğrenince yazarsan abla bende merak ettim
Selmaa-00 Dalklncebru Elbette kesinlikle önce sağlık canım..Hayattaki en önemli zenginlik sağlıktır..haber veririm tabiki canım🥰
Dalklncebru imeaeb maya takviminde iki yöntem var sizin dediğiniz gibi de oluyor ama hamile kaldığınz ay tek sayı yaşınız çift sayı
aalparslanaselll Salihabrkt 12 +5 de gittim en son o zaman erkek tahmininde bulundu bu hafta içi tekrar gitmeyi düşünüyorum değişir mi tahmini merak ediyorum
honey Dalklncebru rica etsem benm içinde bakar mısınız 😊 son adet tarihim: 6 Şubat, doğum tarihim: 19.05.90 😊