1ayparcamvar Kızlar son günlerim artık 38+5 im bebek bugün çok az hareket etti arada bir sadece bir yerde toplandı sebebi nedir acaba bilen varsa yardımcı olabilir mi
turkuaz_ 1ayparcamvar iş yapıp yprduysan kendini oda yorulmuştur dinlen eğer hissetmezsen doktora git
Zehra_25x 1ayparcamvar bazen oluyor birden sakinlesiyorlar ama istersen yan bi doktora gorun icin rahat etsin.
1ayparcamvar annebebek7 eski hareketliliğine döndü çok şükür doktora sorduğumda yeri daralmıştır o yüzdendir dedi ama 5 saati geçerse hareketsizligi hastaneye git dedi şuan iyi çok şükür cumaya doğumum varr😰