Merhaba anneler
Öğleden sonra boğazım ağrımaya özellikle de burnum tıkanmaya ve sürekli hapşırmaya başladım. Alık alık bakıyorum etrafa burnum çok kötü doluluk hissi var gözlerim de öyle, affedersiniz burnumdan su akıyor resmen soğuk algınlığı yani ve normal doğum istiyorum 2 cm açılmam da var hamileliğimin başından beri hasta olmadım son zamanlarımdayım hasta oldum bendeki de böyle bir şans. Akşam üstü ıhlamur içtim, akşama tarhana çorbası yaptım, ballı ılık süt içtim yemekten sonra, şimdi de bal-limon-karabiber-ılık su da içtim terlemeye başladım, battaniye altında terlemek iyi gelir mi hamilelikte bi zararı var mıki bilemedim. Başka bir öneriniz var mı şunu yaptım geçti diyen