Nurin34 babyasyanil evet bende dün başladım doktora gidene kadar geçer umarım sizinde işinize yarar inşAllah 🌹🌹
Nurin34 ibrahimova99 teşekkür ederim beyaz sirke ile yıkadım biraz rahatladı gibi elma sirkeside var onuda denerim 🌷
Elizo Nurin34 ben koydum 😊belli yanı öyle çok değil ama küçük kabarcıklar ve kaşıntı bazı yerlerde nokta nokta