Yav allah allah.
Ben hamilelin basindan beri ne bas donmesi,ne mide bulantisi,ne kusma,ne aserme, ne sac dokulmesi, ne dis kanamasi arkadas hic bir sey yasamadim bu nasi bisey.
32.haftama girdim evde cam siliyorum dun halilarimi fircaladim. Disari cikiyorum carsi market pazar ne bileyim bende hic bu söyledikleriniz olmuyor.
Yine Allahima sukurler olsun ama ben mi garibim diyorum boyle ayni haftalari okuyunca. Allah yardimciniz olsun kizlar , az kaldi zaten kavuşmaya, i s kolaylikla atlatirsiniz. Psikoljik olarak guclu tutun oh be cok iyiim ben bu kadardiysa oooo filan diyin:) eger bir problem yoksa bunlar tatli tatli ani kalicak hepp