Iyi akşamlar hanımlar. Çok kötü kabız oldum. Kullandığım kan ilacı yüzünden. Bugün çok zorlanarak ihtiyacimi gördüm. Fakat kac saattir o bölge agiriyor. Aynayla baktım pörtlemiş dışarı çıkmış. Sorum şu bu durumu yaşayan arkadaşlar Naptiniz? Nasıl çözüm buldunuz? Hastaneye gitmeye korkuyorum. Evde yapabileceğim bisey var mı? Krem vs alıp kullandığınız memnun kaldığınız. Bu arada hamile degilim.