Evet bugün itibariyle 3.trimestere girdik çok şükür ufak tefek ağrı sızılar dışında herşey yolunda ve sabırsızlıkla oğluma kavuşacağım günü bekliyorum Rabbim hepimizin evlatlarını sağ salim bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 evet sizde durumlar nasıl hanımlar 😊